Filozofia

Estetic Dental to wyjątkowy gabinet, ponieważ powstał z pasji do stomatologii. Pasja rodzi zaangażowanie i dążenie do perfekcji we wszystkim co robimy. Jest to miejsce gdzie pacjenci mogą skorzystać z nowoczesnych technik jakie oferuje współczesna stomatologia w przyjaznej atmosferze.To co wyróżnia nasz gabinet to filozofia pracy .Wszystko co robimy staramy się robić jak najlepiej. Posługujemy się najnowszej generacji sprzętem a stosowane przez nas techniki gwarantują Państwu najwyższy komfort oraz bezpieczeństwo leczenia. W gabinecie używamy najlepszych materiałów dostępnych na rynku oraz nowoczesnych procedur, które wykonujemy o ogromną dbałością o szczegóły . Wiedza i umiejętności zdobyte na licznych szkoleniach i kursach umożliwiają prowadzenie leczenia na najwyższym poziomie.

Współczesna stomatologia daje możliwość zachowania własnych zębów w zdrowiu do późnych lat. Jest to jednak możliwe, kiedy pacjenci zgłaszają się do gabinetu zanim wystąpi choroba. Najważniejsza jest profilaktyka. Przy aktualnej wiedzy na temat przyczyn powstawania próchnicy, chorób przyzębia i wad zgryzu można skutecznie zapobiegać schorzeniom występującym w jamie ustnej.

W przeszłości dentysta w gabinecie zajmował się wszystkimi dziedzinami stomatologii- wykonywał wypełnienia, leczenie kanałowe, uzupełnienia protetyczne,usuwał zęby. Nowoczesna stomatologia stawia na specjalistykę, aby zapewnić najlepsze możliwe efekty leczenia.

Nasz gabinet jest zorientowany na profilaktykę i leczenie wad zgryzu czyli ortodoncję. W gabinecie Estetic Dental tworzymy piękne uśmiechy Wykonujemy także zabiegi nieodłączne podczas leczenia ortodontycznego- nowoczesną profilaktykę stomatologiczną oraz stomatologię minimalnie inwazyjną zgodnie z naszym autorskim programem opieki nad pacjentem.

Każdy człowiek pragnie mieć piękny uśmiech. Leczenie ortodontyczne pomaga zrealizować to marzenie.